Аналітично-формувальна локація
22 жовтня 2020 року в рамках 05 Дистанційного
освітнього трансфер-містечка була проведена аналітично-формувальна локація для
заступників директорів з методичної роботи закладів освіти. Цільова аудиторія
мала можливість переглянути аналітичні матеріали досліджень, які були проведені
в закладах. Практична складова презентації була побудована на демонстрації
конкретних моніторингів, які охопили 4 основних напрями ВСЗЯО.
Моніторинг у роботі з обдарованими дітьми,
його складові, етапи, методи були окреслені в презентації координатора
Лабораторії якості навчання обдарованих дітей Сенькова В.М.
Рекомендації щодо ефективного впровадження в
діяльність педагогів самооцінювального моніторингу були вироблені за
результатами проведених досліджень в закладах освіти упродовж травня-вересня:
-
Систематичність в
проведенні моніторингу.
-
Висвітлення
результатів досліджень на веб-сайтах закладів тощо.
-
Корекційні заходи прописувати
відповідно до категорії: окремо здобувачам освіти, окремо батькам, окремо
педагогам.
-
Впроваджувати
взаємооцінювання процесів.
Переглянути презентацію можна за покликанням:
https://drive.google.com/drive/my-drive
Дякуємо учасникам за
співпрацю!!!
Коментарі
Дописати коментар