Модель освітньої карти Тернополя

Таку модель освітньої карти запропонували під час чергового засідання заступники директорів шкіл, що координують на місцях  роботу методичної служби:

Дорожня карта розвитку освіти м. Тернополя
2018
Створення умов для успішного старту реформи початкової освіти.
Оновлення навчальних програм
Зміни методичних структур освітніх закладів
Визначення профілів для ліцеїв.
Покращення матеріальної бази.
2019
Підвищення кваліфікації за новими вимогами, сертифікація.
Інтеграція предметів.
Посилення профорієнтаційної роботи у закладах освіти.
Робота з  батьками щодо вибору профілів для дітей.
2020
Розширення можливостей для вчителів у створенні навчальних матеріалів.
Зміцнення зв’язків ліцеїв із ВНЗ.
Розвиток навчальних компетентностей.
Зростання позитивного іміджу закладу.
Зростання показників якості освіти.
2021
Створення умов для дистанційного навчання.
Розробка індивідуальних освітніх траєкторій розвитку особистості.
Розширення міжнародних партнерських зв’язків.
Моніторинг ситуації на ринку праці відповідно до освітніх запитів.
2022
Створення щкільної мережі відповідно до запитів мешканців Тернополя.
Практичне застосування найкращих моделей освітніх просторів.
Підвищення статусу вчителя.
Сформована особистість  конкурентноспроможного випускника.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробляємо дорожню карту педагога

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття