Оцінювання освітніх процесів (рекомендації)


Оцінювання освітніх процесів  сьогодні є одним з важливих стратегічних завдань кожного  закладу освіти. Саме тому, перед завершенням навчального року необхідно проводити вивчення ефективності освітнього процесу в цілому.
Адміністрація закладу, через систему внутрішнього моніторингу, має залучити якомога ширшу аудиторію респондентів: батьків, учнів, педагогів.
В діяльності заступника директора з методичної роботи рекомендується вивчати окремі питання в рамках компетентностей та давати оцінку процесам, пов’язаним з розвитком освітнього середовища, педагогічною діяльністю вчителів, управлінськими процесами та системою оцінювання навченості учнів.
 Дослідження дають можливість не тільки оцінити ефективність процесів, а й виявити проблеми, над якими варто працювати упродовж наступного навчального року.
Слід зауважити, що такі дослідження можна проводити в різних формах: анкетування, самооцінювання тощо (Див. Абетку для директора).
В умовах завершення навчального 2019/2020 року дистанційно актуально проводити моніторинги, використовуючи цифрові ресурси: шкільні сайти, освітні платформи, гул-форми, соціальні мережі тощо. Важливо вчасно висвітлити результати досліджень для всіх учасників освітнього процесу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробляємо дорожню карту педагога

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття