Оцінювання освітніх процесів (рекомендації)
Оцінювання
освітніх процесів сьогодні є одним з
важливих стратегічних завдань кожного
закладу освіти. Саме тому, перед завершенням навчального року необхідно
проводити вивчення ефективності освітнього процесу в цілому.
Адміністрація
закладу, через систему внутрішнього моніторингу, має залучити якомога ширшу
аудиторію респондентів: батьків, учнів, педагогів.
В
діяльності заступника директора з методичної роботи рекомендується вивчати
окремі питання в рамках компетентностей та давати оцінку процесам, пов’язаним з
розвитком освітнього середовища, педагогічною діяльністю вчителів,
управлінськими процесами та системою оцінювання навченості учнів.
Дослідження дають можливість не тільки оцінити
ефективність процесів, а й виявити проблеми, над якими варто працювати упродовж
наступного навчального року.
Слід зауважити, що такі дослідження можна проводити в різних формах: анкетування, самооцінювання
тощо
(Див. Абетку для директора).
В
умовах завершення навчального 2019/2020 року дистанційно актуально проводити
моніторинги, використовуючи цифрові ресурси: шкільні сайти, освітні платформи,
гул-форми, соціальні мережі тощо. Важливо вчасно висвітлити результати
досліджень для всіх учасників освітнього процесу.
Коментарі
Дописати коментар