Аналітично-формувальна локація

 




22 жовтня 2020 року в рамках 05 Дистанційного освітнього трансфер-містечка була проведена аналітично-формувальна локація для заступників директорів з методичної роботи закладів освіти. Цільова аудиторія мала можливість переглянути аналітичні матеріали досліджень, які були проведені в закладах. Практична складова презентації була побудована на демонстрації конкретних моніторингів, які охопили 4 основних напрями ВСЗЯО.

Моніторинг у роботі з обдарованими дітьми, його складові, етапи, методи були окреслені в презентації координатора Лабораторії якості навчання обдарованих дітей Сенькова В.М.

Рекомендації щодо ефективного впровадження в діяльність педагогів самооцінювального моніторингу були вироблені за результатами проведених досліджень в закладах освіти упродовж травня-вересня:

-         Систематичність в проведенні моніторингу.

-         Висвітлення результатів досліджень на веб-сайтах закладів тощо.

-         Корекційні заходи прописувати відповідно до категорії: окремо здобувачам освіти, окремо батькам, окремо педагогам.

-         Впроваджувати взаємооцінювання процесів.

Переглянути презентацію можна за покликанням:

https://drive.google.com/drive/my-drive

Дякуємо учасникам за співпрацю!!!

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробляємо дорожню карту педагога

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття