22 жовтня 2020 року в рамках 05 Дистанційного освітнього трансфер-містечка була проведена аналітично-формувальна локація для заступників директорів з методичної роботи закладів освіти. Цільова аудиторія мала можливість переглянути аналітичні матеріали досліджень, які були проведені в закладах. Практична складова презентації була побудована на демонстрації конкретних моніторингів, які охопили 4 основних напрями ВСЗЯО. Моніторинг у роботі з обдарованими дітьми, його складові, етапи, методи були окреслені в презентації координатора Лабораторії якості навчання обдарованих дітей Сенькова В.М. Рекомендації щодо ефективного впровадження в діяльність педагогів самооцінювального моніторингу були вироблені за результатами проведених досліджень в закладах освіти упродовж травня-вересня: - Систематичність в проведенні моніторингу. - Висвітлення результатів досліджень на веб-сайтах закладів тощо. - Корекційні заходи прописувати відповідно до категорії: окремо
25.03.2021 року в рамках 6 Освітнього трансфер-містечка працювала Аналітико-формувальна локація, де було презентовано інструменти оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття. В роботі локації брали участь заступники директорів з методичної роботи, педагоги громади. Освітянам було представлено форми оцінювання релевантості використання ІКТ, засобів навчання під час заняття та рівня цифрової компетентості педагога в цілому. Переглянути презентацію та використати методичні рекомендації можна за гіперпосиланням: https://drive.google.com/file/d/18rSDYz9ybDCyOLHLfNWZo4BxMqIrsJbP/view?usp=sharing
Вивчення діяльності педагога в міжатестаційний період - одне з завдань адміністрації закладу. Як узагальнити досвід вчителя, оцінити, надати рекомендації - основні питання, які розглядалися заступниками директорів з методичної роботи освітніх установ міста. Спільно було розроблено дорожню карту, яка відображає в узагальненому вигляді основні аспекти діяльності педагога в міжатестаційний період. Варто відзначити, що до такої карти необхідно додати ще й індивідуальну траекторію професійного розвитку самого вчителя - курси, вебінари, конференції тощо. Дорожня карта вчителя в міжатестаційний період Прізвище __________________________________________ ім’я __________________________________________ по батькові __________________________________________ Освіта Підвищення кваліфікації (за останні 5 років) (вказати заклад, назву курсів, серію та номер посвідчення / свідоцтва )
Коментарі
Дописати коментар