Вивчення діяльності педагога в міжатестаційний період - одне з завдань адміністрації закладу. Як узагальнити досвід вчителя, оцінити, надати рекомендації - основні питання, які розглядалися заступниками директорів з методичної роботи освітніх установ міста. Спільно було розроблено дорожню карту, яка відображає в узагальненому вигляді основні аспекти діяльності педагога в міжатестаційний період. Варто відзначити, що до такої карти необхідно додати ще й індивідуальну траекторію професійного розвитку самого вчителя - курси, вебінари, конференції тощо. Дорожня карта вчителя в міжатестаційний період Прізвище __________________________________________ ім’я __________________________________________ по батькові __________________________________________ Освіта Підвищення кваліфікації (за останні 5 років) (вказати заклад, назву курсів, серію та номер посвідчення / свідоцтва )
Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО ( Зразки анкет, опитувальників, самооцінювальних листів) Використання освітніх технологій, зокрема, організації моніторингу розвитку методичної компетентності педагога стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Вимоги, висунуті до вчителів відповідно до стандартів професійно-педагогічної освіти, містять інноваційні компоненти на основі компетентнісно-орієнтованого підходу. Сучасний учитель повинен уміти сам і навчити учнів творчо опановувати знання, застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, критично осмислювати здобуту інформацію, володіти вміннями й навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки. Учитель має оволодіти всіма складовими професійної компетентності, зокрема когнітивно-технологічною, методичною, комунікативно-ситуативною, ауто-психологіч
25.03.2021 року в рамках 6 Освітнього трансфер-містечка працювала Аналітико-формувальна локація, де було презентовано інструменти оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття. В роботі локації брали участь заступники директорів з методичної роботи, педагоги громади. Освітянам було представлено форми оцінювання релевантості використання ІКТ, засобів навчання під час заняття та рівня цифрової компетентості педагога в цілому. Переглянути презентацію та використати методичні рекомендації можна за гіперпосиланням: https://drive.google.com/file/d/18rSDYz9ybDCyOLHLfNWZo4BxMqIrsJbP/view?usp=sharing
Коментарі
Дописати коментар