Публікації

Цілепокладання в навчанні (ШПНФ)

Зображення
18 квітня 2018 року на базі Галицького коледжу ім.В.Чорновола в рамках чергового ( V ) засідання Школи педагогів нової формації проходила робота локації заступників директорів з методичної роботи. Модератором цієї категорії педагогів стала Надія Романівна Балик – к.п.н., доцент Тернопільського національного   педагогічного університету ім.. В.Гнатюка. Аудиторії була представлена для обговорення тема освітнього цілепокладання в контексті Нової української школи. Цілепокладання в навчанні - це встановлення учнями і вчителем цілей і завдань навчання на певних його етапах. Воно необхідне для проектування освітніх процесів учнів і пов'язано із зовнішнім соціальним замовленням, освітніми стандартами, зі специфікою внутрішніх умов навчання - рівнем розвитку дітей, мотивами їх навчання, особливостями досліджуваної теми, наявними засобами навчання, педагогічними поглядами вчителя та ін. В особистісно-орієнтованому навчанні цілепокладання проходить через весь процес освіт...

Як захистити учнів від фейкових новин

Зображення
http://osvitanova.com.ua/posts/1044-yak-zakhystyty-uchniv-vid-feikovykh-novyn

Конкурс!!!

https://mon.gov.ua/ua/news/mon-zaproshuye-na-vseukrayinskij-festival-innovacij-pid-chas-yakogo-projde-konkurs-startapiv

Світовий урок

Зображення
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) запрошує викладачів стати учасниками проекту «Найбільший урок у світі», який має на меті  підвищити рівень обізнаності дітей про глобальні виклики, мотивує бути активними на локальному рівні, брати на себе відповідальність і розвивати лідерський потенціал. Щоб долучитися до проекту, необхідно до  2 квітня 2018 включно   зареєструватися за посиланням . Усі зареєстровані особи отримають матеріали та доступ до нового освітнього онлайн-ресурсу «Найбільший урок у світі», що розроблений у партнерстві з платформою онлайн-освіти EdErа. На основі реєстраційних форм також буде відібрано 100 вчителів, які  21 квітня потраплять на тренінг  із тематики викладання Глобальних Цілей сталого розвитку ООН дітям, який відбудеться в Києві (за потреби проїзд обраним учасникам відшкодовується). ГС «Освіторія» є партнером у проведенні цього заходу. За надісланими на пошту матеріали необхідно провести своїм учням урок про важливість досягнення Г...

"Парадигма-2018". Дошкільна освіта

Зображення
21 березня 2018 року в Тернопільському комунальному методичному центрі був проведений ІІІ етап освітнього конкурсу « Парадигма – 2018» для педагогів закладів дошкільної освіти . Свої здобутки продемонстрували вихователі дошкільних закладів № 6, 19, 26. Педагоги представили у своїх роботах практичне застосування та результативність роботи з лепбуками, бізібордами, мистецтва орігамі. Вихователі Колодій Г.О., Вишнюк Н.І., Ящук О.Я., Семчишин У.М. продемонстрували високий професіоналізм, креативність та готовність до кардинальних змін у сфері надання якісних освітніх послуг. Вітаємо учасників та бажаємо успіхів у роботі!!!

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ОСВІТЯН: СТАЖУВАННЯ, КОНКУРСИ, ГРАНТИ

Зображення
Номінація за досягнення в сфері розбудови освіти Всесвітня ініціатива World of Children оголосила про набір номінантів на одержання призу за досягнення в сфері розбудови освіти та гранту на суму $50 тис. Основне завдання премії — відзначити осіб, які тяжко й наполегливо працюють на користь добробуту дітей. Якою має бути  заявка. Як подати  заявку. Дедлайн подачі заявки 31 березня 2018 року Professional Fellows Program (PFP) Це програма стажування для представників державних установ, НУО, бізнесу, навчальних закладів, що фінансує Бюро з питань освіти та культури Державного департаменту США, відділ Professional Fellows та адмініструється американськими радами з міжнародної освіти. Програма має на меті ознайомити молодих професіоналів із законодавчою системою США, роботою американських організацій та інститутів, роллю громадянського суспільства у розбудові держави тощо. Детальніше про вимоги можна дізнатися  тут. Для участі необхідно ...

А як вам таке: гроші за домашнє завдання?

Зображення
Розробники австралійського додатка Mathspace для навчання дітей математики вирішили відшкодовувати кошти, сплачені користувачами за використання додатка, якщо діти повністю виконували своє домашнє завдання. Про це  повідомляє The Sydney Morning Herald. Щотижнева плата за додаток становить $10. За виконані задачі ці гроші повертаються на прив’язаний до додатка банківський рахунок для школярів. Система відшкодування коштів за виконання завдань тестується вже понад шість місяців, і в результаті 75% дітей, які користуються додатком, сумлінно роблять усі завдання. У 2011 році аналогічного плану діяльність була успішно протестована дослідниками Чиказького університету, коли учням обіцяли заплатити за проходження тесту. Однак в якості мотивації учнів гроші спрацьовують лише тоді, коли їх надають у якомога коротший термін і коли сама якість результатів виконаного завдання не є важливою для викладача чи екзаменатора.