Публікації

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття

Зображення
  25.03.2021 року в рамках 6 Освітнього трансфер-містечка працювала Аналітико-формувальна локація, де було презентовано інструменти оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття. В роботі локації брали участь заступники директорів з методичної роботи, педагоги громади. Освітянам було представлено форми оцінювання релевантості використання ІКТ, засобів навчання під час заняття та рівня цифрової компетентості педагога в цілому. Переглянути презентацію та використати методичні рекомендації можна за гіперпосиланням: https://drive.google.com/file/d/18rSDYz9ybDCyOLHLfNWZo4BxMqIrsJbP/view?usp=sharing

Програма освітнього трансфер-містечка 24-25.03.2021 року

Зображення
  переглянути програму можна за посиланням: http://osvita.te.ua/novyny/item/828-transfermistechko-innovatsiinykh-mozhlyvostei-2021

Спостереження як інструмент оцінювання навчального заняття

  Перегляд презентації: https://docs.google.com/presentation/d/1NRujw2QPc61lBYtrHicKsFkCrboNFnDk/edit?usp=drive_web&ouid=115519498585651668549&rtpof=true

Увага! Про перенесення заходу!!!

Зображення
 Шановні колеги! Засідання інтерактивної школи заступника  "Спостереження як інструмент оцінювання навчального заняття" відбудеться 01.02.2021 о 14.30 за гіперпосиланням  https://meet.google.com/kvq-kqwt-gnu            

З новорічними святами!

Зображення
  Найщиріші привітання з Новим Роком та Різдвом Христовим! Гарних Новорічних Свят! Відмінного здоров'я Вам у 2021 році!

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Зображення
  Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО ( Зразки анкет, опитувальників, самооцінювальних листів)   Використання освітніх технологій, зокрема, організації моніторингу розвитку методичної компетентності педагога стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Вимоги, висунуті до вчителів відповідно до стандартів професійно-педагогічної освіти, містять інноваційні компоненти на основі компетентнісно-орієнтованого підходу. Сучасний учитель повинен уміти сам і навчити учнів творчо опановувати знання, застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, критично осмислювати здобуту інформацію, володіти вміннями й навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки. Учитель має оволодіти всіма складовими професійної компетентності, зокрема когнітивно-технологічною, методичною, комунікативно-ситуативною, ауто-п...