ІІІ етап конкурсу " парадигма освітніх інновацій"






28 грудня 2017 року ТКМЦ НОІМ приймав учасників ІІІ етапу V  конкурсу «Парадигма освітніх інновацій». Кращі роботи педагогічних працівників, цілих колективів, керівників гуртків позашкільних закладів освіти були продемонстровані журі та всім охочим глядачам.
Метою конкурсу було залучення педагогів міста до творчої продуктивної діяльності щодо вдосконалення науково - методичного забезпечення освітнього процесу, моделювання власних шкільних парадигм і їх практичного застосування у спеціальних, позашкільних та закладах загальної середньої освіти.
В презентаціях були представлені описи перспективного педагогічного досвіду,що підкреслює прагнення освітян м.Тернополя  до самовдосконалення та пошуку найефективніших шляхів реалізації завдань педагогічної діяльності.
Серед представлених матеріалів  слід  відзначити систему інноваційного підходу педагогів ЗЗСО№28,  презентації досвіду роботи - вчителя інформатики ТТЛ Мороз Т.І.,  вчителя ГПД ЗЗСО №26 Смереки Н.П., заступника директора ЗЗСО № 8 Кравчук Л.Д., викладача Галицького коледжу ім.В.Чорновола  Павлюса В.П., керівників гуртків СЮТ  Чубатого А. В., «Основи інформатики та обчислювальної техніки», «Основи інформаційних технологій», «Роботознавці», «Програмування», Гребеня Р.В., « Юних конструкторів приладів радіоелектроніки», Підлатюк О.М. «Роботознавці», «Компютерна графіка», «Robokids» , заступника директора ТКГ Клименко М.В. та вчителів іноземних мов ТСШ № 3  - Гроди Г.М.,Прокопів А.М., Стецюк О.Ф.
Досвід педагогів показав ефективність використання і впровадження інноваційних технологій і методик у практику закладів загальної середньої освіти. А загалом концепція виставок дуже цікава та корисна.
Шановні колеги, висловлюємо Вам щиру подяку за наполегливу, чесну, натхненну працю, що наповнює світ мудрістю, знаннями, милосердям та людяністю.
Бажаємо вам не зупинятися на досягнутому! Творчих  успіхів!».




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробляємо дорожню карту педагога

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття