Семінар керівників методичних служб області 21 лютого 2018 року.
21 лютого 2018 року
на базі Тернопільського комунального
методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу відбувся семінар керівників районних (ОТГ) методичних кабінетів (центрів),
що об’єднав всіх учасників темою: «Роль і місце районних (міських) ОТГ
методичних кабінетів (центрів) в організації роботи з обдарованою молоддю:
традиції, альтернатива».
Робота семінару
розпочалася з пленарного модуля. Перед учасниками з вітальними словами
виступили Леонід Бицюра , заступник міського голови, Ольга Похиляк, начальник
управління освіти і науки Тернопільської міської ради, Олександр Петровський,
директор ТОКІППО.
Змістовними та
інформативно насиченими були виступи Ольги Когут, заступника директора ТОКІППО,
Галини Литвинюк, директора ТКМЦ НОІМ та
Володимира Сенькова , методиста ТКМЦ НОІМ, які розкрили особливості роботи
лабораторії якості навченості обдарованої дитини та інноваційний підхід до
проведення альтернативних олімпіад в місті Тернополі.
У другому,
технологічному модулі, усі учасники мали змогу ознайомитися із презентованим
новітнім методом «Інфолокація». Усі були об’єднані в 4 локації та працювали під
керівництвом модераторів, які , в свою чергу, розповіли про особливі форми,
методи, підходи в організації роботи
з обдарованими дітьми. Кожен учасник мав
свою функцію – інформативного лідера, слухача-аналітика, спікера тощо. Після
отриманої від модераторів інформації учасники локацій узагальнили почуте та
представили у вигляді схем, інформаційних мап, технологічних карток, а також
виробили відповідні рекомендації семінару.
Рекомендації:
1. Постійно шукати сфери творчої діяльності, що включає в себе
знаходження найбільш комфортного і прийнятного шляху роботи індивідуально для
кожного учня..
2. Використовувати у своїй
роботі систему пошуку обдарованих і талановитих дітей.
3. Виявляти здібності учнів за
такими параметрами:
• характеристика уваги; •
особливості мислення; • характеристика пам'яті; • особливості темпераменту.
4.Використовувати в своїй діяльності не регламентовані заняття, що
повторюються, а шукати альтернативу їм.
5. Активно залучати дітей до участі в
конкурсах, змаганнях, виставках.
6. Розвивати критичне сприйняття дійсності в дітей.
7. Поєднувати навчальні знання з науковим пізнанням.
8. Сприяти роботі
учнівського самоврядування , особливо з питань національ-патріотичного
виховання.
Коментарі
Дописати коментар