Семінар керівників методичних служб області 21 лютого 2018 року.

21 лютого 2018 року на базі Тернопільського комунального  методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу відбувся  семінар керівників  районних (ОТГ) методичних кабінетів (центрів), що об’єднав всіх учасників темою: «Роль і місце районних (міських) ОТГ методичних кабінетів (центрів) в організації роботи з обдарованою молоддю: традиції, альтернатива».
Робота семінару розпочалася з пленарного модуля. Перед учасниками з вітальними словами виступили Леонід Бицюра , заступник міського голови, Ольга Похиляк, начальник управління освіти і науки Тернопільської міської ради, Олександр Петровський, директор ТОКІППО.
Змістовними та інформативно насиченими були виступи Ольги Когут, заступника директора ТОКІППО,  Галини Литвинюк, директора ТКМЦ НОІМ та Володимира Сенькова , методиста ТКМЦ НОІМ, які розкрили особливості роботи лабораторії якості навченості обдарованої дитини та інноваційний підхід до проведення альтернативних олімпіад в місті Тернополі.
У другому, технологічному модулі, усі учасники мали змогу ознайомитися із презентованим новітнім методом «Інфолокація». Усі були об’єднані в 4 локації та працювали під керівництвом модераторів, які , в свою чергу, розповіли про особливі форми, методи, підходи в  організації роботи з  обдарованими дітьми. Кожен учасник мав свою функцію – інформативного лідера, слухача-аналітика, спікера тощо. Після отриманої від модераторів інформації учасники локацій узагальнили почуте та представили у вигляді схем, інформаційних мап, технологічних карток, а також виробили відповідні рекомендації семінару.
Рекомендації:
1. Постійно шукати сфери творчої діяльності, що включає в себе знаходження найбільш комфортного і прийнятного шляху роботи індивідуально для кожного учня..
2. Використовувати у своїй роботі систему пошуку обдарованих і талановитих дітей.
3. Виявляти здібності учнів за такими параметрами:
• характеристика уваги; • особливості мислення; • характеристика пам'яті; • особливості темпераменту.
 4.Використовувати в своїй діяльності не регламентовані заняття, що повторюються, а шукати альтернативу їм.
5. Активно залучати дітей  до участі в конкурсах, змаганнях, виставках.
6. Розвивати критичне сприйняття дійсності в дітей.
7. Поєднувати навчальні знання з науковим пізнанням.
8. Сприяти роботі учнівського самоврядування , особливо з питань національ-патріотичного виховання.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробляємо дорожню карту педагога

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття