Інтергально-моделююча локація 03#T’mistechka для заступників директорів з методичної роботи


Інтергально-моделююча локація 03#Tmistechka для заступників директорів з методичної роботи освітніх закладів міста працювала 20.11.2019 року на базі Галицького коледжу ім. В. Чорновола. Тема практичного заняття  - стратегічне бачення розв’язування компетентнісних задач (КЗ). Широкий теоретичний матеріал, практичний вектор роботи з компетентнісними задачами продемонстрували Генсерук Галина Романівна – к.п.н., доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ ім. В.Гнатюка та Скасків Ганна Михайлівна – асистент кафедри кафедри інформатики та методики її навчання.
Проблемні запитання, які розв’язували заступники – як скласти пазли в одну картинку під назвою «Компетентнісне завдання», як розширити урок до життя, які особливості КЗ, стратегічні кроки у підготовці та застосуванні їх у щоденній роботі сучасного педагога?
Всі учасники локації були об’єднані в групи та отримали однакове завдання: скласти та розв’язати КЗ із врахуванням фахових особливостей. Оскільки заступники викладають в своїх закладах різні предмети, то й  алгоритмів рішення задач було безліч. Педагоги прокоментували ті компетентності, які можна розвинути в учнів під час розв’язання таких завдань.
Всі учасники чітко визначили характерні ознаки КЗ:
-         життєвий досвід;
-         безліч рішень;
-         інтеграція;
-         пошукова активність;
-         критичне мислення;
-         мотивація до навчання;
-         місцевий матеріал для умови задачі.
Компетентнісні задачі треба розглядати як комплексні задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ як засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги і критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання. 







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розробляємо дорожню карту педагога

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття