Розробляємо дорожню карту педагога




Вивчення діяльності педагога в міжатестаційний період - одне з завдань адміністрації закладу. Як узагальнити досвід вчителя, оцінити, надати рекомендації - основні питання, які розглядалися заступниками директорів з методичної роботи освітніх установ міста. 
Спільно було розроблено дорожню карту, яка відображає в узагальненому вигляді основні аспекти діяльності педагога в міжатестаційний період.
Варто відзначити, що до такої карти необхідно додати ще й індивідуальну траекторію професійного розвитку самого вчителя - курси, вебінари, конференції тощо.

Дорожня карта  вчителя в міжатестаційний період


Прізвище                 __________________________________________

ім’я                    __________________________________________

по батькові             __________________________________________

Освіта



Підвищення кваліфікації  (за останні 5 років)
(вказати заклад, назву курсів, серію та номер посвідчення / свідоцтва)











Результати попередньої атестації  (дата, назва атест. комісії, підтверджено чи присвоєно квал. категорію, пед. звання)
Навчальний заклад

Предмети, факультативи




Науково-методична проблема (вказати мету, завдання)










Педагогічний стаж:
(років, міс. станом на 01.09)
Стаж на займ. посаді:
(років, міс. станом на 01.09)
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
Якість знань, умінь і навичок
(контрольні зрізи ) %







Участь у дослідно-експериментальній роботі, інноваційній діяльності






Керівництво пред.локаціями:
(вказати період)


Участь
у роботі фахових семінарів тощо
(вказати дату, назву)
Шкільних














Міських














Обласних










Показники результативності
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
20/20 навч.рік
Участь у конкурсах фахової майстерності (учитель року,
конкурс на кращий урок,
кращий позаурочний захід тощо)









Кількість переможців Всеукраїнських олімпіад
(вказати предмет)
І етап (шкільний)






ІІ етап (районний)






ІІІ етап (обласний)






ІV етап (всеукраїнський)






Кількість переможців МАН
(вказати
назву роботи)
І етап (районний)








ІІ етап (обласний)








ІІІ етап (всеукраїнський)








Кількість переможців інших конкурсів
(вказати конкурс)
І етап (районний)








ІІ етап (обласний)








ІІІ етап (всеукраїнський)








Методичні розробки
(метод.рекомендації,
навчальні посібники тощо)









Публікації
(вказати назву видання та матеріали)








Примітка
(зауваження, рекомендації, побажання)












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО

Оцінювання ефективності використання ІКТ під час навчального заняття