Курси "Науково-методичні основи сучасного уроку зарубіжної літератури"
Розвиток
медіатехнологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки
наклали відбиток на розвиток особистості сучасного здобувача освіти. Як використовувати медіатехнології сьогодні
дізнавалися слухачі курсів підвищення кваліфікації вчителів зарубіжної
літератури ( група ФФМ-23).
Педагогам були продемонстровані практичні аспекти
використання медіатехнологій та окреслені можливості досягнення наступних педагогічних цілей, а
саме:
-
структуризацію змісту навчання та активізації опорних
знань;
-
підвищення пізнавального інтересу учнів;
-
підтримку групових та індивідуальних форм навчання в
умовах класно-урочної системи організації освітнього процесу;
-
створення комфортних умов медіапідтримки традиційних і
новаторських технологій навчання;
-
забезпечення диференційованого підходу до вивчення
предмета;
-
розвиток творчих здібностей школярів;
-
формування інформаційно-комунікативної компетентності.
Також вчителі ознайомилися з технологіями
виготовлення та використання на уроках так званих креолізованих текстів – складних текстових утворень, що поєднують
вербальні та невербальні елементи. Разом вони впливають на читача, створюючи
комплекс образів, які супроводжують зміст прочитаного.
Визначення звучить складно, але
насправді креолізовані тексти знайомі всім і кожному. Перш за все, це:
·
комікси;
·
буктрейлери;
·
буклети;
·
постери;
·
брошури;
·
фотоколажі;
·
скрапбукінг;
·
дудли;
·
кардмейкінг тощо.
Креолізовані тексти цікаві тим, що
їх можна без проблем використовувати як на етапі засвоєння матеріалу, так і на
фінальних уроках з теми. Але це ще далеко не все! Ця методика має безліч
переваг:
·
покращення сприйняття інформації
школярами;
·
інтенсифікація процесу навчання;
·
розширення можливостей для аналізу
та інтерпретації тексту;
·
універсальність використання.
Використані
ресурси:
Презентації
Ісаєвої О.О., д.п.н,професора НПУ ім. М.П.Драгоманова
Коментарі
Дописати коментар