Вивчення діяльності педагога в міжатестаційний період - одне з завдань адміністрації закладу. Як узагальнити досвід вчителя, оцінити, надати рекомендації - основні питання, які розглядалися заступниками директорів з методичної роботи освітніх установ міста. Спільно було розроблено дорожню карту, яка відображає в узагальненому вигляді основні аспекти діяльності педагога в міжатестаційний період. Варто відзначити, що до такої карти необхідно додати ще й індивідуальну траекторію професійного розвитку самого вчителя - курси, вебінари, конференції тощо. Дорожня карта вчителя в міжатестаційний період Прізвище __________________________________________ ім’я __________________________________________ по батькові ...
Як сприяти розвитку методичної компетентності вчителя ЗЗСО ( Зразки анкет, опитувальників, самооцінювальних листів) Використання освітніх технологій, зокрема, організації моніторингу розвитку методичної компетентності педагога стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Вимоги, висунуті до вчителів відповідно до стандартів професійно-педагогічної освіти, містять інноваційні компоненти на основі компетентнісно-орієнтованого підходу. Сучасний учитель повинен уміти сам і навчити учнів творчо опановувати знання, застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, критично осмислювати здобуту інформацію, володіти вміннями й навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки. Учитель має оволодіти всіма складовими професійної компетентності, зокрема когнітивно-технологічною, методичною, комунікативно-ситуативною, ауто-п...
Коментарі
Дописати коментар