Ноосферна педагогіка як засіб формування вчителя Нової української школи
23 січня 2019 року на базі ТЗОШ №24 відбувся коучинг
«Ноосферна педагогіка як засіб
формування вчителя Нової української школи» для заступників директорів шкіл з
методичної роботи. Учасники
інтегрованого засідання мали змогу ознайомитися зі змістом, принципами та
формами ноосферної освіти. Інтерактивні вправи, валеохвилинки, асоціативні
ланцюжки в практичному форматі показали наскільки вищезазначена методика
рокріпачує мислення педагога та учня, покращує результати процесу навчання.
Учасники засідання підкреслили, що ноосферна методика скорочує час навчання у
3-5 разів, розкриває внутрішнє «Я» дитини, має здоров»язбережувальний ефект,
зростання мотивації учнів до навчання, розвиток творчих здібностей, формування
цілісного мислення в учнів.
Ноосферна
педагогіка сьогодні – це альтернатива традиційній освітній системі. І
використання її елементів при викладанні
предметів – вибір кожного педагога. Але вибір правильний, цікавий та дієвий!
Щира
подяка методисту ТКМЦНОІМ Ковальчук Любові Методіївні за представлені матеріали
щодо впровадження біоадекватної технології в освітній процес!
Коментарі
Дописати коментар